Monday 5 February 2007

Happy Monday

Tillbaka från en intensiv mässhelg som gått bra så jag konstaterar att det är en "Happy Monday". Dock gristrött och skulle kunna sova en vecka men samtidigt fylld av adrenalin efter vår positiva helg. Fler och fler verkar hitta oss och veta vad vi nu gör vilket är superskoj efter allt slit som lagts ned på kollektioner och drivande av detta företag. Missförstå mig rätt, det är kul att vara entreprenör men otroligt slitande på både psyke och kropp.

Nu sitter jag och går igenom mina anteckningar från helgen med kontaktuppgifter så jag kan hålla koll på alla man träffat. Hade föreläsning imorse oxå jisses vilken sleepyhead jag måste sett ut som när jag trillade in fem i 9 efter att ha läst kapitlel om Byråkrati och Institutionell Teori när jag kom hem efter mäss städandet vid 18 tiden igår. Ja, jag dog kl 10 och vaknade kl 8 av att en viss mr M väckte mig för att påminna om föreläsning om 1 timme. Jag hann och fick en klarar bild om instutitioner inom organiseringsteori :-)!

Nu ska jag snart gå hem och ta ett varmt bad och vila !

Dagens Glam: Motivationen av att fortsätta med detta och få det att funka, härlig känsla!
Dagens Sunk: Torr som ett russin efter 3 dagars mässluft

No comments: