Monday 16 July 2007

Sommar , sommar, sommar!

Hör ni melodin....försöker skapa lite sommarstämning nu när vädret äntligen börjar likna något....dock för en dag bara regnet är tillbaka imorrn. Tur att man inte har semester än! Helgen var fylld av golf och ledighet vilket behövdes. Dock kostaterat att jag har min sämsta säsong hittills kommer inte över 30p...något är fel måste nog ta fler lektioner. Skulle spelat med mina päron idag men har lite jobb att sköte med vår SAS order inna alla försvinner på semester, men min outlook verkar ha krashat IGEN så jag är stuck with webmail vilket inte hjälper mig när alla adresser ligger i min f-ing outlook.

Jag är så trött på denna jäkla laptop där inget funkar, måste skaffa ny innan allt havererar!!! Well imorrn blir det lite updates med min site som ska omarbetas till september innan vi börja sälja på SAS, ska se om jag får tag på Tobbe my it guy :-) först!

Nu åter till mailen.....grrrr!

No comments: