Thursday 14 August 2008

Sista rycket i Sthlm

Jaha så var det dags för sista dagen på +46 mässan och denna modevecka. Well idag ska jag faktiskt meddela att det har varit slow....inga kunder ,inga journalister....ganska uselt med andra ord. Ok fine vi betalar för en liten mässa med coolt forum, I like, men lite måste mässan fixa i form av av drag från presskår och butiker annars kan jag ju ha mässa själv i garaget. Många med mig stämde in i en en deppig sång över hur tomt det var idag på mässan. Å andra sidan är det trevliga människor att bonda med tyvärr vill jag gärna ha mer för pengarna än några kompisar på köpet.


Alltså sista dagen för att besöka mässan imorgon, don´t miss it! Sen är det modepartaj på Hotell Nortull, men som någon sa igår " jag är jävligt dålig på att umgås och festa med min bransch" och man förstår ibland why och att det är helt ok! 

Nej jag fokuserar vidare på mitt låter dom festa med sitt och tar ett till glas vin för att varva ner efter 2 veckor av mässor och annat!

God natt!

Dagens Glam: Sömn
Dagens Sunk: Brist av det ovannämnda 

2 comments:

Pia Wester said...

Jag tror inte folk orkar eftersom det numera idiotiskt nog är två modeveckor, nåt man knappast vinner på i längden....

Jag ville gärna se ditt nya, men tiden har inte räckt till! Vi kan väl höras?

Petra Nygren said...

Yes precis vad vi kom fram till efter ha pratat med kollegor på dom andra mässorna. Trist upplägg i sthlm så nästa år blir det nog mer Köpenhamn istället.

Såklart ska du få se nyheterna , är på plats på kontoret denna vecka efter allt sjå med mässorna så vi hörs av.