Friday 8 May 2009

Kvällens rabatt



2 comments:

Åsa said...

Jamen jäklar. Ni verkar ju ha vår på riktigt. Vi har fortfarande snö i slalombacken i Sollefteå ;)

Du, förresten. Armbanden du har på dig några inlägg lkängre ner. I några av dem hänger ju blanka släta "mynt/amuletter". Jag letar efter ett halsband i vanlig tunn kedja med just ett sånt liknande enkelt hänge (med lite tyngd i) som ska hänga som nästan mellan brösten fast några centimeter upp (vore grymt snyggt till en djup ringning). Har du nåt sånt. Har letat på sidan men hittar inget. Har jag missat?

Petra Nygren said...

Hej Åsa, ja visst är det härligt med lite vårbilder!
Ang halsbandet du letar efter har jag inte ett direkt liknande, dom som jag har i den amulett stilen är http://www.petranygren.com/html/Dots____139.htm el Pastill som tyvärr är lite längre http://www.petranygren.com/html/Pastill____137.htm. Ett annat alternativ är att köpa ett armband Circle Pax/Heart och plocka av amuletten från bandet och hänga på en tunn kedja, några av mina kunder har gjort så istället. Kanske inte direkt vad du är ute efter men ändå ett tips :-)!

Hoppas solen snart kommer till Sollefteå snart!