Saturday 29 August 2009

Lördagstrött

Lördagsfm och softar runt i myskläder medan jag tinar kräftor, blir en liten kräftskiva med LaLinda och U ikväll på en balkong i Solna. Igår var det halkkörning på gillinge och jag blev alldeles betagen! Det var superkul nästan som ett rallypass, kanske kan gå vägen det här med ett körkort ändå, speciellt efter att spendera dagen med ett 10tal 18åringar som både körde för fort på banan, inte körde alls samt hade svår med instruktioner....tur att man är 30!!!!


Nu ska jag göra lite aioli för dom två kräftvirgins jag ska träffa ikväll...tydligen äts kräftor med aioli på västkusten och inte som vi Stockholmare, sväljer ned dom med snaps!
Outfit kommer senare!



2 comments:

Honungspojkens mamma said...

Hej Petra!

Nu har jag suttit och läst och tittat i din blogg och på din hemsida. Vilka helt otroligt vackra smycken och klockor du gör!

En stor kram från vår lilla familj.

(Och lycka till med körkortet..)

Petra Nygren said...

Tackar hoppas ni mår bra också! Har inte hunnit kommentera på din blogg än hittade den i förra veckan och har suttit och läst med tårar rinnandes ner för kinderna. Du skriver väldigt fint om er lilla familj!

Kram