Sunday 13 December 2009

Julstök



Har aldrig gillat julprynader dvs löpare,jultomtar i porslin och glitterjirlanger men idag fick jag spatt och köpte mig en gran. Till detta ska tilläggas att min sambo hatar prynadssaker snäppet mer än mig och fick en smärre shock när jag släpat hem en JULGRAN....och inte vilken julgran som helst utan en vit dvärg variant....roligast av allt var att den kostade 69kr på Plantagen av alla ställen (trodde bara att dom hade äkta vara där)! Nej nu ljög jag roligaste var faktiskt att jag hittade julkulor för 9,50 och tyckte för mig själv att det var ett kap med en gran och kulor för under 100 lappen. När jag sen kom till kassan fick jag se att jag fått en julrabatt på 20kr och hela kalaset gick på 50kr kanske var det för att jag var sist med att handla julprynader och dom ville bli av med skräpet !


Granen!



2 comments:

Lina said...

Hihi, den var ju fin!
Och vilket kap dessutom :)

Petra Nygren said...

Ja visst blev den!