Tuesday 14 August 2007

Dagens Claes Olsson

Vaknade med migrän och ont i magen....suck tog en kopp te och gav mig ut på stan för att ragga mobil laddare som jag förlägger på mina resor. Vet inte hur många jag gjort av med men säkert ett par 5 som ligger runt om i världen, senaste nu glömde jag en på Scandic Göteborg och en hos min kollega i Leksand...what´s the deal lixom, hur vsårt ska det vara att komma ihåg en förbaskad svart laddare. Well för att då slippa köpa en dyr Sony variant trodde jag att jag var smart som satt utanför låset på Claes Olsson i Gallerian när dom öppnade för att hitta en copy variant...men tji fick jag dom var SLUT så det blev en Sony för 198 spänn, så dyrt att jag inte har råd med bläckpatroner som oxå e sjukt dyra....vad e grejen!!!

Mobilen ligger nu på laddning och skulle inte förvåna mig om jag glömmer den på kontoret i eftermiddag :-)

No comments: