Saturday 11 August 2007

Semestertider

Sorry för att jag inte skrivit på länge men har haft semester de sista två veckorna :-)! Just nu befinner jag mig i Leksands skogar på gården i Västanor...mkt nice. Har plockat bär, badat i kärnen, bakat och just avslutat en kräftskiva med landets godaste signalkräftor mums. Tillbaka till city imorrn kväll och jobbet på måndag då min härliga semester är över, blir vädret bra kanske jag tar en dag el två på golfbanan, golfnörd som man är.

SAS giget är på G men försäljning börjar inte förrän i September så till dess så är det full fix med annat tex vår mässa i slutet av september och alla nyheter jag ska presentera där. Turbodesign blir det nästa vecka med andra ord :-).

Näpp nu är det godnatt innan mina ögon sluter sig helt!

Dagens Glam: Sommarsol
Dagens Sunk: Kräftluktande fingrar

No comments: