Monday 17 March 2008

Förseningar

Är typ det värska jag vet men i min branch tillhör det varagen....så bara att ta ett djupt andetag och invänta mina vårprover. Saken är den att jag själv var sen med ideerna i vår då vi satsar lite större i höst så det blir bara några små kompletteringar i kollektionen. Dock är dom nu försenade och väntas i veckan....suck!
Hoppas dock att armbanden blir bra och även 2 halsband som jag känner för men man vet aldrig, nån kan mkt väl ha klumpat till sig i fabriken vilket ibland händer.

Snart är det Påsk och jag ska åka skidor i ett kallt Andermatt som M precis upplyste mig om , jag som såg framför mig ett glassigt och varmt Alperna med afterski och gluwein....

Annars är det spännande tider , en intressant agent har dykt upp på kartan och jag ska idag skicka en provkollektion för dom att bearbeta, hallelulja kunde inte komma en dag försent! Oj just det på Onsdag gifter sig några kompisar sig i Las Wegas kommer bli helgalet eftersom man kan ladda ner deras wedding movie efterråt tjihi!

Nu posten!

Dagens Glam: Lucky Coin i NK skyltfönster (bild kommer snart)
Dagens Sunk: H&M copy av Lucky Coin för 39.90.....el kanske ska ta den som en komplimang (bildbevis på detta kommer oxå)

No comments: