Wednesday 12 March 2008

Köpt reklam ingen bra reklam

tycker jag faktiskt....alltså inte annonser och sånt men just detta med att halvmuta folk och sen få dom att snacka om sina varor dom ändå inte vanligtvis skulle ha på sig. Nä jag tror mina kunder är smartare än så och faktiskt genomskådar om någon skulle bära en viss produkt för att dom verkligen gillar den och inte ha den /det som e vandrade reklampelare.

Yes i know många stars är köpta/sponsrade och det e helt ok så länge dom själva blandar och mixar jag skulle inte vilja ha en "spokes person" som bara bar mina smycken enbart...blir ju helt enklet inte trovärdigt! Produktplacering är dock en annan femma så länge man får något tillbaka av dom man ger till , vilket jag tycker vi har fått o dom fall vi jobbat på detta sätt dvs sånt här går bort....och vad är detta med att folk tror att tjejer diggar detta med "GIFTSET" all in one grejen ...suck och stön så trist!

1 comment:

Pia Wester said...

Håller med dig Petra!

Och att ha riktad blogg-reklam till tonårstjejer tycker jag är rent ut sagt sjukt....(såg Debatt igår...).

Som tur är så tror jag faktiskt att det finns en hel del unga tjejer som kan tänka själva....