Monday 14 July 2008

En till....

Det blev en till bikini på rean och denna gillar jag dock tror jag badbyxan är lite liten så måste shoppa en till, den jag har kan jag ge till nån med mindre rumpa (stl 36 om någon är intresserad) . Överdelen är igentligen inte min grej då det passar bättre på mindre byst men denna satt faktiskt uppe pg av smarta band, annars är det mest som en bandana som åker av när man rör sig.

Idag är det dött som i graven, inte en själ på kontoret och jag jobbar heldag på mitt boring extraknäck så kommer förmodligen tråkas ut efter en halvtimme. Well får väl surfa vidare och vänta på bättre tider. Har dock lite saker att fixa med , boka biljett till köpenhamn och få iväg ordersedeln till mässan om vårt bygge kanske kan jag göra 2 saker samtidigt när det ändå är så lugnt.
Dagens Glam: Sol och värme
Dagens Sunk: Att inte ha semester som vanligt folk

No comments: