Tuesday 15 July 2008

Ännu en dag

i semesterfirarnas land.....och jag får mest titta på! Oh well vad är en bal på slottet om inte alldeles ......underbar , nä den som npå något gott....!

Sitter och surfar runt på resor till i vinter då jag och M tänke dra till Asien för lite sol och besöka mina leverantörer. Sen vill jag nog helst försvinna på min födelsedag i höst oxå så försöker hitta biljetter till NYC i några dagar, vore ju helt lovely! Om inte får jag väl dra en weekend till Rom el Paris det funkar ju oxå.



Idag har jag hittat några kompisar som är hemma och jobbar både Linda och Linn är hemma så nu är 2 st AW inbokade denna vecka. Den ena blir tjejsnacks kväll på bockholmen, vi båda hade lite att avhandla samt att hon behövde vara mammafri (ammafri :-). Den andra blir en drink och inredningssnackis samt en update från NYC, can´t wait!


No comments: