Monday 10 November 2008

Dagens Invit

Fastighetskötaren kom just förbi och hämtade en nyckel i receptionen medan min kollega var på lunch, och då fick jag en invit om att följa med (dit nyckel gick). Ska tilläggas att han inte frågar så många sa han med ett "smile". Jaha får väl ta det som en komplimang hahaha!

Nu ska jag träffa kollegan B på kontoret på Linnegatan och prata om dess framtid. Undici har tyvärr fått stänga och vi kommer nog behöva flytta ut...synd och jobbigt, inte vad jag orkar med just nu.

En positiv grej är att Elle lånade lite saker för en plåtning i Fredags, en tråkig grej är att jag förväxlade 2 st paket och kunderna fick varandras....speciellt jobbigt var att den ena kunden finns i Belgien. Oh well bara att fixa till.

1 comment:

Anonymous said...

Usch va trist! :( Tuffa tider för alla, man får lite ont i magen.

Men jag hoppas Rom var fantastiskt iaf, det ser onekligen så ut! :)

Vi ses på fredag! Kram!