Wednesday 20 December 2006

Krax krax en galen juldag

God förmiddag, har nu kraxat mig igenom dagens första timmar...har fått hostan från hell! Snart på på väg till Designtorget , mitt andra jobb yepp ännu kan jag inte helt gå runt på att bara vara en skapande designer så just nu är detta min vardag. Idag kommer det vara galen julshopping så hoppas min röst håller för alla "God Jul" som ska kläckas ur min mun. Hos PNY Designs är alla paket skickade sen igår till kunder och bekanta och idag är det sista dagen posten kan lova att allt kommer fram så skönt att det är fixat...puh! Roligast är att bollarna funkat så bra, nu är dom snart slut igen..hihi!

Nej dags att fixa sig om jag ska hinna med min galna dag...men först måste jag få min kaffe...önskar att det fanns starbucks latte att köpa på vägen till jobbet, tyvärr får jag nöja mig med vanlig 7&11 kaffe!

Ciao

No comments: