Sunday 24 December 2006

Hohoho Santa says Merry Christmas!


God Jul!!!

Ja så var det julafton igen, shit tiden går för snabbt. Befinner mig ute hos mina föräldrar i Vallentuna som dock inte är här för dom firar jul i Dalarna med min halvsyster och hennes familj och jag hann tyvärr inte följa med då jag jobbade till kl 19 igår kväll. Det var galet i affären igår och desto lugnare idag, skönt! Snart kommer min vän Anna och hennes new boyfriend Sean från down under hit och vi ska ut och tomta runt i byn och lämna klappar till nära och kära och sen ska jag fira jul med Annas familj, ska bli såååå trevligt!

Nu måste jag dock ta en alvedon...känner att migränen är på gång suck så är det alltid när man för en gång skull är ledig. Annars har jag klätt upp mig med silverglittrig tomtemössa, röd halsduk, min nya grå poloklänning från HM...love it och svarta stuprörsjeans och dagen till ära åker mina nya platå ankle boots från din sko på...vilket kap bara 480kr!!!

No comments: