Monday 25 December 2006

Juldagen!

Japp så var julafton över och juldagen här, årets lugnaste dag....så skönt att få göra ingenting. Gårdagen var lyckad och jag somnade sött efter en lång och trevlig julafton. Idag hägrar lilljulafton med mina föräldrar som kommer hem från Dalarna och ett besök på lokala puben. Vet inte om man kan kalla M&G (Mike & Gänget) för pub mer en risig förorts pizzeria med danslokal i anslutning....ja som sagt vart ska detta sluta. Ska dock bli kul att träffa mina gamla kompisar från skoltiden och höra vad som hänt senaste året!

Skönt att inte tänka på jobb nu under några dagar dock måste jag nog leverera lite mer varor imorgon ändå det är ju iallafall några dagar kvar på detta försäljningsår, så fortfarande tid att påverka årets julförsäljning.Hoppas verkligen att vi sålt så att det finns nåt att bygga vidare på under 2007 eftersom jag nu bestämt att det nya året ska bli ett bra år och inte ett SKIT-år som förra!

Ciao

No comments: