Tuesday 15 May 2007

Fortsättning följer........

Gårdagens bra saker are here to stay...dvs jag drömde inte som jag tydligen gör med allt annat! Ska snart tala om vad som hänt men måste bli officiellt först...good things good things och lite flyt....o det var väl faktiskt dags att PNY fick lite flow under vingarna. Men men man ska inte ropa hej än....

Fortfarande kallt och jag fortsätter att frysa även om jag vägrar erkänna att sommaren inte riktigt är här. Mer jobb från DT har trillat in och jag svara ja på alla jobb jag kan ta om jag ska överleva sommaren :-) dock kanske ska tänka mig för så jag får ett liv oxå.

Hysteriskt dålig föreläsning imorse med fortsättning på teknikens totalkaputt el kanske man ska säga inkompetens hos både lärare och vaktmästare. Hans slide på datorn fastnade så jag var tvugen att lyssna på en man som talade i meningar utan punkt i 50min .....under all kritik att dom då oxå undervisar i marknadsföring....dom kan ju inte ens marknadsföra sin egen kurs. Nej säger jag och läser boken istället.

Dagens Glam: Bra ordrar
Dagens Sunk: Mossiga forskar lärare

No comments: