Thursday 24 May 2007

Torsdag o en kaos morgon

Sitter på DT och blev inslängd i sista minuten då P har migrän, skulle börja 13 idag men fick köra morgonrace och ta 9-tåget för att hinna till öppning.Råkade raka av mig halva lillfingernageln i duschen oxå i all hast så ser nu ut som jag stympat fingret....inte fräscht! Hoppas på avbyte senare har en massa saker jag skulle behöva få gjort idag. Fick i allafall tag på en sojalatte så nu e dagen lite trevligare och ännu trevligare är det med lön imorgon :-)

M åker till Skövde i helgen o golfar ...som alla helger hittills tror det går golfsjuka bland grabbarna grus, well well jag ska ändå bara jobba så jag är ju inget sällskap ändå :-(

Här kommer bild från helgens bubbel i Nynäshamn , very nice måste unna mig mer sånt i vardagsstressen.


Tripp, trapp, trull


Dagens Glam: Värmen är på väg
Dagens Sunk: Stressig morgon

No comments: