Monday 7 May 2007

Ny vecka nya mål!

Yapp då var det ny vecka igen, varför går helgerna så snabbt....i wonder!!! Har jobbat i helgen så kanske därför den bara försvann och inte har jag fått vara i solen heller, trist. Och så klart nu när det är måndag så får jag vakna till regn och kallare temperaturer....det är inte schysst alltså.


Flunkade tentan i fredags oxå....som jag trodde men känns inte så hårt faktiskt jag var ju lixom medveten att jag inte är ett ess i kalkylering....och så fricken boring. Nu har vi roligare kurs i marknadsföring, kanske kan bli ett ess där istället så jag kan sälja min kollektion ännu bättre :-)!


Blev inspirerad av min kollega B på jobbet igår som hade en så gin skjortklänning och hittade denna Ellos , fin va och bara 149:- spänn som hittat dock lite mer med frakt och passar perfekt till det nya halsbandet Lucky Coin i silver som kostar 900kr. Även skorna är ju så söta från Din sko 240:- och voila vi har en vår outfit!

















No comments: