Monday 30 April 2007

Valborg!

Så är det valborg och dom flesta är lediga but not me, späckat schema idag och egentligen hela veckan!
På kontoret och fixat lite offerter, inväntar ups prover, försöka förhandla lite priser med en leverantör som är omöjlig och måste springa till posten snart med en massa paket.

Slog mig idag att jag typ gör allt....och känner mig lite jagad faktiskt men det är väl bara att bita ihop. Sen ska det pluggas och ikväll vankas det en middag för lite vänner ikväll men innan dess måste jag hinna hämta upp några grejer av min kollega på East. Och trött e jag oxå har jobbat hela helgen och veckan innan dess, har Tenta på Fredag och jobbar denna helg med....nä ush så deppig man blir!

Jag tycker lite synd om mig själv idag men ska försöka rycka upp mig....allt har igentligen med stress att göra! Men vore ju inte helt fel att vinna på lotto....ska nog ut o köpa mig en triss!!!

Kram i Valborgsfirandet!
Dagens Glam: Brasor
Dagens Sunk: Fulla studenter (gud så gammal jag låter)

No comments: