Wednesday 25 April 2007

Sunny Wednesday

Sol sol sol jag njuter, kan inte våren stanna nu! Big meeting idag med potensiell kund...hoppas på bra utfall. Har 2 stora i pipelinen som jag vill få in innan sommarlunken sätter igång för då går hela Sverige i ide och resten av världen undrar vart vi tog vägen.

Ja själv lär jag bli jobbandes i sommar ändå, hyran ska betalas och mina kurser klaras av...inte kommit på hur det ska gå till än dock men som jag brukar säga det ORNAR SIG hahaha!

Nu ska jag packa ihop den nya kollektionen, fixa en annons till en tidning och ringa upp lite kunder :-) och jo kolla gärna in butiken på Söder www.herrochfru.se som säljer vår smyckeskollektion!

Dagens Glam: Roliga möten
Dagens Sunk: Deklaration och att jag måste betala tillbaka 1700 spänn....suger!

No comments: