Tuesday 24 April 2007

Back in business!

Länge sen sist jag skrev, har varit bortrest som jag säkert nämde innan i både Hongkong och Australien som var super! Nu hemma igen efter all ledighet och röda dagar och blev direkt inslängd i verkligheten som jag inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om.....

PNY går frammåt och försäljningen senaste månaderna har faktiskt varit riktigt bra så nu e jag taggad för nya uppdrag och nya mål :-) hahaha klyschigt men sant!

Dock tenta i kalkylering nästa fredag och jag gråter mig igenom mina formler....not fun, intressant men gud så svårt. Klarade min första men bravur var bortrest på redovisningen och måste fixa denna.
Ja mkt ska man hinna, tur att man är entreprenör så man fixar fler bollar i luften samtidigt!

Jo ny konceptfotografering inför höstens kollektion på G, har hittat modell och makeup artist och får jobba med Malin som fotat alla senaste produktbilder som blev sååååååååå bra. Vad kul det är att få jobba med duktigt folk, man bli inspirerad!

Nu tillbaka till jobbet men återkommer snart!


Dagens Glam: Våren och vårskorna är här!
Dagens Sunk: Kalkylering i alla dess former

Crystal Ball- 900 sek


P.S var med i expressen Fredag för några veckor sedan faktiskt samma dag som vi satt på Arlanda , kul surprise.... we love PR


No comments: