Thursday 26 April 2007

En designers vardag!


Japp sitter med en ny ask som ska designas för mina smycken för att det ska kännas lite exlusivare och ge mervärde till kund....jag vet ju själv hur mkt jag diggar snygga förpackningar runt mitt konsumerande.

Hittills kanske inte helt klar som ni ser ovan. Insidan är täck i röd sammet och utsidan i ett pärlemorskimrande papper. Hatar dock pärlemor i allt som har med smycken och klockor o göra ser ut som ett tacky 80-tals lyx slash pråliga marmorbadrum i samma era. Men tro det el ej så är det riktigt snyggt på papper, man får lixom en lyxig känsla. Asken matchar oxå klockasken brevid så att konceptet håller en röd tråd.

Måste flura vidare!

Dagens Glam: Att det är Fredag imorrn
Dagens Sunk: Att det är Fredag imorrn och jag ändå måste jobba i helgen ...suck

No comments: