Tuesday 5 June 2007

Aj träningsvärk!

Sprang igår och det var länge sen sist men mkt skönt för kroppen och min stackars mage som inte varit så pigg på sistone. Var hos doktorn förra veckan o tog lite prover som inväntas svar på denna vecka, hoppas dom kommer snart.


Massa strul med leverantören av smycken i dagarna och jag håller på att loosa förståndet men bara att bita ihop trots idioti på högsta nivå. Och av denna anledning så hinner jag inte med att plugga till tentan nu på torsdag men ack o ve man måste prioritera sina handlingar och jag priar jobbet och våra ordrar just nu.

Hängde med en ledsen K i parken igår och åt mjukglass , mums och tänker på A som är heartbroken! Hoppas mina vänner som tappat sina vingar för tillfället snart kommer tillbaka till livet :-) . Nu möte!

No comments: