Wednesday 20 June 2007

Det nalkas Midsommar!

Trist bara att väderrapporten ser sådär ut speciellt om man ska till Åland och spela golf som jag och mina vänner. Inhandlat långärmat och långbyxor helgen till ära så man inte fryser till is...konstigt när det inte mindre än för en vecka sedan var värmeböja...det luktar lite klimatkris!!!

Annars är det full rulle, stor order på gång i fabriken av bollar och jag sitter och väntar på en katalog som ska tryckas och levereras med bud. Även streckkoder behövs men dom kom idag på posten efter mkt research på hur denna process går till...men nu vet jag! Sen ska allt packas dock är askarna till smyckena på väg från Kina och diverse tull issues som ska överses innan dom är framme. Efter detta ska det packas om och skickas iväg igen till vår kund.....sen kan jag ha semester och det lutar åt Augusti för min del!

Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha för midsommarblåsa,denna kanske
från Tibi http://www.net-a-porter.com/

Eller denna från Anna Sui, ljuv som en midsommarnatts dröm eller hippe varianten från Warehouse. Fast tycker nog mest om denna tunika från Missoni att glida omkring på stranden i, låtsas att man är bå Ibiza med en drink i handen.Dock tror jag inte att Åland och Ibiza har så mkt gemensamt. Men jag kan iallafall smöja in mig i min nya olja från Nuxe som min snälla kollega B gav mig :-) I´m a very happy midsummer girl och känner mig superlyxig. Dock blir min outfit något från garderoben dit min plånbok pekar...hrmm bildbevis kommer nästa vecka!





Dagens Glam: Snart Midsommar
Dagens Sunk: Huvudvärk

No comments: