Friday 29 June 2007

Inspirerande Fredag!

Haft en bra fredag och även gårdagen var en bra dag för nya ideer och framtida planer. Planerade uppfräschning av www.petranygren.com igår och kom fram till bra saker, kommer bli grymt när det blir klart. Idag satt jag och L och spånade på höstens PR & marknadsförings planer, roligt med folk som lever i samma entreprenörsanda som jag själv. Man kan lätt tappa gnistan så här mitt i semestertiden då alla går i ide så behövde lite peppning inför höstens aktiviteter. Snart börjar stora orden med bollar bli klara, kan nog skickas i nästa vecka till SAS som ska sälja dessa från och med September i sin katalog ombord på planen. Ja då var det sagt :-)!

Nä ska snart avsluta Fredagen med att gå till posten och skicka iväg lite beställningar plus min anmälan till a-kassan, tyckte det var på tiden att jag blev som vanligt folk...dvs engagera mig. Dock tänkte jag inte bli arbetslös i första taget men man vet aldrig hur ekonomin ser ut speciellt som egen företagare. Sen blir den en kaffe på Brahegatan hos A som jobbar extra på nåt gym idag, ska passa på och se vad det rä för gym inför hösten. Efter detta blir det en after work med Zara någonstans på stan.

Chipp o hoj!

Dagens Glam: Inspiration
Dagens Sunk: Regn i helgen

No comments: