Tuesday 9 October 2007

En smittande musarm

Har igentligen ingenting vettigt att skriva idag så skriver om den smittande musarmen....kompis L har fått musarmsskada av just datamusen och jag börjar känna av samma sak. När vi för några år sedan jobbade tillsammans på ett klockföretag (och nu är båda två är glada företagare) så fick vi samma problem och köpte ergonomiska tangentbord.....som jag nu önskar att jag hade. Hennes problem verkar lite värre dock då läkaren är inkopplad och ev operation av en skum broskknöl verkar vara på sin plats, mitt problem är att det mest strålar ut i armen så att den bli lite avdomnad...så där som man vore jättesvag.

EM Aktivitet
Jagar mina smyckesleverantörer och försöker få ordning på orden som vi lagt efter mässan....men allt e så krångligt och jag bli tokig på att alla detaljer alltid är fel.....speciellt prishöjningar som smiter sig in som en tryckfelsnisse....men ack så bra att jag e observant för annars kan ibland saker helt plötsligt stiga med 50% bara sådär, helt crazy.

PLASMA TV
Gårdagskvällen utspelades på återvinningscentralen i Solna samt uppmontering av ny plasma TV ( jag var inte delaktig i detta då en ivrig M fick montera själv medan jag såg på den gamla TV :-) , jag måste erkänna att den blev snygg även om jag inte förstår mig på hur dyra tekniska prylar är...speciellt när dom pecis som bilar är världens sämsta investering. Men jag ger mig det estetiska blev en hit och numer kan vi se på en massa bra film.

No comments: