Friday 19 October 2007

Feberfredag

Snart ska jag gå hem känner att feber börjar närma sig har kännt mig konstig hela veckan men gissar att det kommer lagom till helgen. Ska jobba imorgon så hoppas det går över....el så blir det bara värre, suck inte tid att bli sjuk nu. Hade ett fm pass på 7A och blev inslängd i receptionen över 80 st företag och 180 namn att hålla reda på...helt galet men det gick det med. Nu har jag gått igenom dagens post och mail och förberedelser inför måndagens möte och bestyr. Möte med ny webshop samt info möte på Tysk/Svenska handelskammaren om Inhorgenta mässan i Munchen nästa år.

Håller på och ska sälja min lägehet oxå så mycket mäkleri, homestyling och annat att tänka på medan jag inväntar höstordern från leverantörerna. Kunder- bare with me!

Puss & Kram

No comments: