Thursday 30 October 2008

Gårdagens födelsedagsbarn

Var som sagt Blondinbella som hade fest för 400pers på Cafe Opera. Det var stort pådrag med tårta, nakna pojkar som serverade den, mingel med Linda Rosing , Bobby och Tito Frez...även andra kändisar minglade såsom Andreas Carlsson från Idol, Unni Drougge,Teamet från Fredag hela veckan ochmånga fler.


Måste ge henne en eloge för en trevlig fest och framgångrik blogg och företag, ganska coolt att startat något som blivit så stort (även om jag inte skulle vilja vara i hennes skor där alla drar och sliter i henne). Träffade några roliga människor också som vi minglade med jag och Linda (som tyvärr har alla bilderna så vi får vänta tills hon vaknar till liv) , trevliga och hennes vänner och biljetten fick vi av snälla bloggerskan Mia som tyvärr inte kunde gå själv.


Sen blev jag och Linda intervjuade av TV4 som höll på med något inslag från fresten och om Isabella själv med frågor om hon är en förebild osv. Jag tycker absolut hon är det med sin drivkraft och business öven om jag inte läser allt hon skriver (jag är lite äldre än henne och har inte samma intressen idag som när jag var 18 hahaha) och visar unga tjejer att man kan göra det man vill och tro på sig själv. Dock kanske jag tror att hon behöver tagga ner lite i tempo, ett hett tips från någon som är äldre, innan hon går in i väggen och känner att folk trampat över och att hon släppt på sin integritet.


Min reflektion från hela bloggersvängen och alla dessa unga superduktiga tjejerna är att många kanske behöver chilla lite. Det är super att många nu tar för sig tidigt och vill göra många olika saker, testa olika karriärer men man behöver inte vara ubermänniska för att vara duktig och tillräcklig (se inlägg om att säja nej)! Oh well blev lite klyshigt det där kanske!


Ja eftersom man blir bjuden på fest är det oartigt att inte ha med sig en present, så Bella fick ett Circle Pax armband från mig, hoppas hon gillar det! Dock var jag för feg för att lämna det själv så Linda pushade fram mig till stackars födelsedagsbarnet som hade fullt med sjå att hinna lyssna på andra. Kan meddela att det inte blev så bra, jag hörde inget och inte hon heller samt att någon störig kille stod ivägen och försökte få kontakt med henne.


Nä nu ska jag strax bli firad själv, faktiskt roligare att fylla 30 har ingen lust att vara 18 igen , moget va!!!!


No comments: