Wednesday 8 October 2008

Utförsäljning

Det är tydligen utförsäljning idag av WHYREDJungfrugatan vilket passar mig bra då jag promenerar den gatan till mitt kontor från mitt extrajobb. Få se vad dom har, vill få tag på förra årets vinterskor men tror tyvärr inte dom finns på denna utförsäljning. Hittade dessa ute på Barkaby outlet men man får fortfarande betala 1600kr vilket e lite dyrt tycker jag. Skulle vilja hinna förbi skobutiken Zoe också där Cecilia på expressen tipsar om lookalike Pistol boots från danska Gardenia.

2 comments:

Anonymous said...

Om du springer dit, kan du spana efter mina drömskor då? Strl 38? ;) http://www.absolutglam.com/?p=3020

Petra Nygren said...

Tyvärr hade dom inte denna tror den är från nuvarande kollektion och dom sålde ut förra vinter och vår/sommar. Mkt fint faktiskt och jag blev med sko och kofta :-)