Sunday 12 April 2009

Glad Påsk!

Lite dåligt med bloggandet under påsken, jag vet men jag har faktiskt varit här och bara tagit det lugnt! Det var wonderful kan varmt rekommenderas om man bara vill hasa omkring i morgonrock, tvaga sisådär 20ggr per dag och flyta runt i varma källor...I like!

Såg just att jag klarade tentan så hurra för mig då kan jag med gott samvete ta en glas vin (som om jag inte gjort det dom senaste 3 dagarna)! I köket luktar det lamm, rosmarin och en massa vitlök...mums det blir traditionell påskmiddag med andra ord. Annars har det inte skett mkt under ledigheten, fått mail om att nya proverna för hösten 2009 är skickade....spännande ska visa upp snart i veckan och just det köpt nytt golfset idag....ska prövas imorgon!

Syns!


Följ min blogg med bloglovin

No comments: