Friday 3 April 2009

Skit Fredag

Ush vilket skitdag detta är!
1.) Började med tandläkaren och en rotfyllning för ca 2600 kr (vilket var 3:e delbetalningen på hela alltet.

2.) Sen letar jag efter en urmakare som ska hjälpa mig som inte hör av sig så jag går förbi hans butik för att stämma av läget. Vi kom överens att han skulle återkomma dagen efter vi pratat om ett PRIS och sen fixa det som jag bett honom om, INTE fixa och sen tala om priset. Ja gissa vilket alt det blev.....jag blir så arrrrrrrrrrrrrrrg! Så jag tackade nej till hans sketna deal och gick till en annan rakt över gatan och prutade ner honom istället och han insåg iallafall att han behövde business i dessa tider.

3.) Kommer till kontoret och upptäcker att min skärm inte fungerar som den ska och kan inte få till det som det var innan. Blir ännu argare över att jag jobbar själv och inte har någon att fråga om hjälp...så jäkla tröttsamt....ingen tekniskt IT avdelning här inte!

4.) Trådlösa nätverket slutar fungera.....grrrrr!

5.) Sist men inte minst obeslutsamma folk i min omgivning som inte kan ta saker i egna händer och bara se till att ta ett beslut.

6.) Att efter tandläkarbesöket försvann hela min påsklovsbudget för nåt kul, nu får jag äta makaroner och semestra framför datorn....det suger!

7.) Nu har jag missat min lektion också men det var lika bra då jag skulle läst en bok tills idag som jag inte hunnit med pg av avanstående!

Bläää!




Följ min blogg med bloglovin

3 comments:

Jenny said...

Haha stackare! Men jag kunde inte låta bli att börja fnissa för mig själv när jag läste inlägget. Du har ju haft världens otursdag genom tiderna!

Petra Nygren said...

Ja ibland har man bara sådana dagar så idag kommer jag checka ut tidigt! Trevlig helg!

Unknown said...

Men du stackars vän, att denna soligt härliga vårdag kunde kännas så B... :(
Hope it finished on a better note!
Du får komma över till Viggan så får jag bjuda på en fika, el lunch så du slipper makaronerna!!! kram kram