Wednesday 15 April 2009

MKt i huvudet

Har lite mkt i skallen just nu, måste läsa inför tenta den 29:e...inte läst någonting, ska på museum på Tosrdag läsa ut en bok tills på Fredag samt fösöka få ihop vår pressdag med alla höstnyheter nästa Tisdag. Mitt i detta håller jag på och bokar upp mina sista billektioner (och ja jag har inget körkort än....man tydligen en looser utan körkort i denna stad) och bokar in en intensivkurs till sommaren. Innan dess ska jag försöka hinna klart med kursen, försöka få snurr på företaget samt hinna leva och vara social också ja och just det man ska ju gå till gymmet också....var det nåt mer....planera in semester kanske!


Följ min blogg med bloglovin

2 comments:

Annika said...

Åh, höstnyheter vill vi ha :)

Äsch då, man klarar sig ju hur bra som heslt utan körkort i stan!

Petra Nygren said...

Ja man kanske gör det ändå men känns som att det är lika bra , nu el aldrig liksom :-)!