Monday 26 October 2009

Lugn Helg

Helgen har vari väldigt lugn och soft för min del vilket är helt ok då jag ska åka till Budapest denna weekend! Hann dock med en snabb shopping runda och kom hem med dessa snyggingar.


Funderar nu på att sälja mina gamla Acne L.U.V Telephone som är lite ljusare, nån som är intresserad maila mig petra@petra-designs.com ?
Info: Storlek 29/32 och i väldigt bra skick!


Acne L.U.V Bebee jeans i snygg mörkblå (lite klassisk 90 tal slitning) 300kr från Barkaby Outlet!


Chanel inspirerad väska från Kappahl 129kr




Klänning från Cubus 199kr (faktiskt bra kvalite och superskön...väldigt förvånad) det blir min födelsedagspresent till mig själv.

1 comment:

Lina said...

Bra shoppat!
Vår helg i Umeå var inte lika lugn. Är fortfarande lite sliten... men det var kul!
Du kan läsa om helgen i min (!)blogg.
//Lina