Thursday 22 October 2009

Skandal


Jag blir så trött, trött , trött på alla dessa urdåliga annonser inte bara för att dom är dåliga och fula men för idealet som spids. Konstigt att så många unga flickor och äldre kvinnor har problem med dessa bilder slängda i ansiktet varje dag. Har Ralph Lauren fått en stroke el nåt som gör att dom lanserar en ny bild totalt dockifierad efter första bilden och debatten som skapades runt den. Kanske tänkte dom vi släpper den här i smyg så kanske ingen märker.....duh nä vi är ju lite smådumma vi konsumenter och märker INGENTING! Man kan ju hoppas att det är ett skämt nån slags PR kupp så att dom inte tycker att idealet ska se ut så där. Hon har ju en kropp mindre än sitt huvud och en jeans storlek som en 12 årig tjej, jag blir så förbannad!
Men det konstiga är att jag känner inga människor som tycker detta är snyggt så än än gång vad är det för galen gay kille som sitter på deras kreativa avdelning och säger att så HÄR ska man se ut, det vill alla kvinnor (ja kanske några upfuckade damer på Manhattan el LA) och på det ska ni gärna spruta in lite skit i läpparna också....jag ger upp!!!
Jag tror det kommer komma en revolution snart mot allt detta och vårt kravfixerade samhälle, snart kanske vi är tillbaka i 70talets hippievåg där vi bränner BHar och springer nakna i skogen...ja nåt kommer hända och den som lever får se!



No comments: