Monday 5 October 2009

Mogis

Mkt kan man tycka om Mogis men det här tyckte jag var lite magstarkt. Jag träffade henne på en pressvisning vi hade i våras och som många gånger så dyker det upp bloggare i hennes kategori. Hon kontaktade mig senare för att hon ville samarbeta på något sätt vilket var fine för mig. Jag brukar alltid säga att det ska nämnas att man fått varan gratis mot att bloggaren sen kan lotta ut det till sina läsare plus att jag då kan sponsra bloggaren med en egen vara. Mogis tyckte dock att det skulle se bättre ut om hon sa att hon köpt varorna.....vilket alltså inte stämmer oh well jag orkade inte tjafsa. Nu ett halvår senare så säljer hon ett av smyckena på sin bloppis.....dvs det on fått gratis!!! Och visst hon har haft det ena på sig och gjort reklam men kom igen det är ju inte så att folk springer till butikerna pg av vad vissa av dessa 20åriga bloggare har på sig....men att sen sälja det för egen profit....där går gränsen el vad tycker ni?




Följ min blogg med bloglovin

1 comment:

Pia Wester said...

Det var väl lite magstarkt kanske....förstår hur du resonerar!