Friday 11 January 2008

Boots no7

Yepp då har jag oxå investerat i den nya mirakelkrämen Boots No7....får se om detta lilla mirakel funkar det vore ju inte helt fel! Jag är dock skeptisk till att några krämer funkar alls men skam den som ger sig.

Haft en lugn dag med PNY idag, städat i fakturahögen, levererat varor till Deisys på Humlegårdsgatan som såld av mkt under jul, superskoj! Även Accessoara har sålt bra, sånt blir jag glad av !

Fredags em består av att äta en bit mat ev glas vin och chilla då jag måste jobba imorrn på DT...ush måste ta och bestämma mig om jag ska sluta där el ej inte vågat ta ett beslut än om alla mina extraknäck!

Tjingeling

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.