Monday 14 January 2008

Solen

Är här idag och jag blir alldeles glad....tyvärr sitter man ju inomhus den tiden den skiner så man hinner inte njuta av den idag heller! Dagens projekt består av fixar lite följesedlar packa ett paket , jaga dumplings på Hongkong Trading Kungsgatan och fundera lite på vad för nyheter jag ska kläcka fram till vårkollektionen. I need inspiration....en trip till mina favorit secondhand butiker , lite god mat och träning kanske gör susen....och en promenad i solen!

Har nu vant mig att vara morgonens pigga människa (jag är inte glad på morgonen) då klockan ringen 6.00 och prick 8 måste jag vara på mitt extra knäck...tiden suger men ganska skönt att hinna med massvis med saker innan kl ens slagit 10. Kanske är jag botad från trötthetens magi....who knows!

No comments: