Monday 7 January 2008

Grått som i graven

Som jag alltid sagt börjar nu årets längsta och trista tid januari februari mars...finns det något tristare...suck och stön jag blir deprimerad! Idag regnade det redan kl 06.00 tjohoo vad motiverande att släpa sig ur sin varma säng...som jag dock inte sovit något i då jag mest hostat hela natten så nu e jag trött.

Idag jobb på 7an sen lunch med SAS, ska bli trevligt och sen blir det nog att masa sig hem och få bukt på denna hostattack som kom för några dagar sedan. Då jag jobbar i helgen bör jag vila mig frisk till dess dvs inte core pass på SATS idag heller. Man blir lixom aldrig frisk då man inte får träna och på så sätt håller sig sjuk hela tiden en riktigt ons cirkel det där...inge bra alltså!

Ska visa vårnyheter för SAS och uppdatera mig lite om hur försäljningen gått i höst!
Ciao

No comments: