Tuesday 8 January 2008

Övfre

suck what a place....jag har jobbat för länge i denna stadsdel nu....dagens konstaterande!

Gårdagens möte var dock trevligt och lunch på East är aldrig fel, gillar maten och gårdagen bjöd på "Duck Won Ton" = Ankdumplings , dumplings är min favorit skulle kunna flytta tillbaka till Kina bara för dom som ljuvliga knytena. Steamad mat i allmänhet är smaskens svårt att få till själv bara utan en babukorg....kanske nåt att investera i.

Idag ska det bokas biljetter till Bangkok el rättare sagt bestämma sig om vilka biljetter inför vår inköpsmässa där den 27/2...hoppas det finns några kvar nu efter allt bytande fram och tillbaka.

Ciao

3 comments:

Minna said...

Jag köpte en bambukorg där nere i en av kinabutikerna vid Hötorget. Typ 45 spänn, och där finns frysta dumplings också!! Äter det då och då hemma. det är underbart!!!

Petra Nygren said...

Aha det måste jag köpa redan idag....blev helt tagen av mina dumplings igår ...mums!

Ingen bebbe än?

Minna said...

Nä, den är inte så ivrig som Linns.... nu är jag tre dagar över!!!
:(