Thursday 18 September 2008

Skodilemma

Vad trött jag blir på detta land, man kan verkligen inte handla skor i Sverige! Dock förstår jag inte problemet, men några få skokedjor vi ändå har borde väl någon kunna producera snygga skor el köpa in några snygga....men nej då. Istället får man dras med ett uppköpt Wedins som försöker rea bort sitt gamla lagersaldo...tyvärr har dom inte fattat att rea på den nivån betyder typ 70% inte 20% på nåt jäkla ordinarie pris....men som sagt kanske därför dom höll på att gå i konkurs oxå, dåligt sortiment och taskig rea som nu blir ännu sämre. Oh well några skor jag hittat som jag kan tänka mig förutom Acne Pistol och Whyreds snygga kilklackar som kostar skjortan och det är dessa från Vagabond !

2 comments:

Pia Wester said...

Det var ord och inga visor ;-) Men jag håller med dig, det är rätt bedrövligt emellanåt på skofronten....

Petra Nygren said...

Ja visst e det jag blir lika sur varje gång jag tvingas handla skor i Sverige. Man ska handla skor när man reser, absolut bästa tipset!