Tuesday 16 September 2008

Smurf i telefonen

Helt plötsligt hade jag en galen smurf i telefonen som sjöng sin kompissång för alla som ringer mig. Vet inte vart den kom ifrån men känns som ett sms som lyckats ta sin in i min mobil och som jag förmodligen lyckas klicka ja på el nåt.....väldans skumt! Nu har jag äntligen blivit av med den efter många som ringt och undrat vad jag sysslar med och eftersom min mobil är min företags mobil med presentation av mitt företag känns det nu igen lite proffsigare.!

Dagens Glam: Roliga tider och trevligt kundbesök av en Indian (en grön)
Dagens Sunk: Sibiren kvarstår här på kontoret då vi idag fick reda på att värmesystemet i hela huset har pajat och nytt ska installeras........och det ska ta 1 mån till............jag kommer ha frysigt till en istapp innan dess!!!

2 comments:

Anonymous said...

Neeej, jag kommer sakna smurfen! "Vi kan kramas varje daaaaag" ;)

Petra Nygren said...

Ja den är ett minne blott!! Tydligen kunde man ladda ner hur mkt musik som helst, du kan ju testa :-)