Thursday 25 September 2008

Tant

Såg just att det visst står i min profil här brevid att jag är 28...oh well var fyller tant om en månad, men jag låter det nog stå kvar ett tag till!

Ett annat bevis på tant-ifiering var ikväll då jag var och drinkade med Linda på Soap Bar för att sedan gå på Elle mingel hos Mulberry , efter minglet gick vi hem. Men Linda var sjuk och jag är trött så det var ett klokt beslut men som sagt ganska tantigt hahaha. I det stora hela känns det bra att fylla 30 faktiskt, lite nojor har man och lite mer cynisk blir jag, dock blir jag även klokare och bättre på annat!

Tjing

Dagens Glam: Mulberry väskor i härliga färger och en freebee i form av ett kortetui i läder...Nice!
Dagens Sunk: Att dom kostar minst 6000 lax....vem har det till en väska, jag behöver en ny soffa så dit går mina stålar.

No comments: