Saturday 17 May 2008

Busy Lördag

Idag har det varit full rulle sen kl 8 imorse då jag vaknade av M som skulle iväg på svensexa igen. Själv hade jag ett panikbud att leverera till en kund vid kontoret kl 9 efter detta skulle jag träna men sats öppnade inte förrän kl 10!!! Så det var bara att gå och käka frulle på Cafe Birger Jarl som när jag beställt talade om att dom inte tog KORT. Vadå inte tar kort hallå why...come on vad an detta baklängesliv....på riktiga ställen tar man kort and so be it! Dom var iallafall trevliga och jag fick återkomma med betalning. Sen ringde M igen och hade glömt grejer så fick leverera dessa vid dramaten för att sen gå och träna. Det var skönt, min rygg behövde det big time!

Efter detta gick jag Linda,Lina ch min mor på det franska bageriet jag tipsade om....mums en sallad och lite macarons senare en tur på stan där jag köpte den härliga college tröjan från Monki.

Nu hemma och har dragit igenom sista avsnittet i SATC och jag grät hela tiden när Carrie återförenades med BIG. Var tvungen att gå igenom dom innan filmen kommer ut så man har lite koll. Nu vill jag mest åka till NYC och shoppa. Middagen blev american pancakes kvällen till ära och snart sängen. Skönt att veta att man inte kommer vara bakis imorrn som vissa andra!

Dagens Glam: Franska bakverk
Dagens Sunk: Vädret.....kallt och jävligt o precis i skrivande stund börjar det regna om inte tom hagla...yepp det haglar!!!

No comments: