Monday 5 May 2008

Vårkläder

ush imorse var jag trött som få....vet inte om det är detta pollencrapet som får mig att bli trött och snurrig i bollen. Well uppe iallafall bestämde jag mig för att ta på mig vårjackan , vårklänningen från Hongkongtiden samt gå i bara ben. Dock fick klackarna stanna hemma mina fötter var trötta från gårdagens långa dag så bekvämsandalerna åkte på. Kanske kommer lite klackar på imorrn, dom med platå så man kan hålla balansen :-).

Tyvärr var en var vårjackorna trasig under ärmarna något jag förbisett hittills eftersom det är min favorit så fick ta svarta trenchen istället. Dock hittade jag en superfin jacka på rea hos Zara förra veckan men inte slagit till än. Grå med hög hals ochA line med bälte i mitten, superfin för bara 399 men tyvärr ska man ju kanske behålla pengarna till annat denna månad...typ bröllop, dop och lite möhippor och diverse 30 års kalas....ja ni hör!

No comments: