Monday 5 May 2008

Sommarens sko

hittade jag i helgen på Din Sko som verkligen shapat upp sig, ibland slår dom till med wedges like these....wonderful säger jag som är kort och behöver en skjuts upp i luften. Priset var ynka 449 för äkta skinn och sköna på kuppen, det blir nog dom i helgen på böllopet jag ska på...dock inte bestämt klänning än. Tror att det blir halsbandet The Pin oxå, känns festligt och bra!

Annars är veckan full av spännande projekt att ta tag i och jag motiverad att göra så! Nu hungrig och inväntar en härlig italiensk buffe som tydligen vi bjöds på idag på extraknäcket, trevligt säger jag som älskar italienskt. Sen väntar en dubbellektion med bilskolan, jobb på kontoret samt teorilektion ikväll där jag har 10 sidor kvar att läsa om bilen och dess funktioner...skoj...nja!

4 comments:

Anonymous said...

Ojoj, snart är hon bilburen, tjejen! :) Fina skor! Är du laddad för fredag? :) Kram!

Pia Wester said...

Söta skor, det är ju lättare att gå i kilklack också. Jag har just beklagat mig över min sko-ångest i ett inlägg....det är inte lätt!

Petra Nygren said...

Ja men visst är det skönare med kilklack det är min räddning för både fötter och rygg, a blessing!

Petra Nygren said...

Lindisen: Yes snart körkort dock kan man ju inte köra i dessa skor....bilskor är ingen hit :-(! Fredagen ska bli sol och värme så då åker de nyinhandlade sakerna på för en drink i solen, U bet!