Wednesday 7 May 2008

Gårdagens trenchlook



gick i tantens tecken, men trenchcoat,handväska och skärp i midjan, bekvämt men lite kallt då jag glömde sprumbyxor. Idag gick jag en snabb sväng in i min favo secondhand shop på Sibyllegatan som heter Mix n¨nting och drivs av en cool ryska. Hon har fantastiska grejer och inte bara second hand utan 2 sortering av Marc Jacobs och andra skojiga saker. Hittade en fantastisk röd ballongdröm som jag tänkte ha på bröllopen i vår/sommar med min muimui inspirerade korta jacka till och lackpumps. Bild kommer senare men denna kostade bara 599 och får bli ett substitut för Acnes röda som kostar lite mer!

Gick sen förbi en till secondhand där jag såg dessa jesussandaler i plast som nästan skulle funka som retro i dagens fashion hysteri över dessa platta saker...not my style men hey vad vet jag.

No comments: