Tuesday 20 May 2008

Dagens Besök

Ska besöka en mkt trevlig butik vid Odenplan , Odette´s som har dom mest underbara sakerna, doftljus i alla dess färger och former, härliga handdukar, smycken och annat livsnjutande man behöver i sin vardag! Hoppas på ett samarbete för våra smycken och helst av allt skulle jag vilja bo i hennes butik där dom har sådana fina svarta golv! Ska ta lite kort och visa när jag är där, annars är ni välkommna att besöka den fina affären!

Mitt nya projekt är att jag vill ha svarta golv, vilket dock betyder att jag måste få M att ta bort våra gamla laminat som håller på att spricka sönder och lägga trägolv som sen ska målas. Ja ni hör det kommer inte hända i just denna lägenhet kanske men man kan ju få drömma. Om inte kanske vi kan lägga nytt mörkt laminat om jag lyckas ge honom en bra bild på hur det kan se ut.

No comments: